بک لینک PBN چیست؛ ۵ گام ایجاد، مزایا و معایب آن
نوشته شده توسط : hamed


بک لینک و پیوند PBN یکی‌از شیوه‌های ساخت و ساز بک پیوند هست سئو در مشهد  که در‌حالتی که که به صحت ساخت‌و‌ساز نشود تحت عنوان seo کلای سیاه شناخته گردیده و مشمول پنالتی گوگل می‌‌گردد. PBN مخفف Private Blog Network به معنای کانال سری وب لاگ میباشد. در‌این نوشته ی علمی به توضیح این مورد می پردازیم که بک پیوند PBN چه است؟ با ۵ قدم ساخت آن آشنا خوا هیم شد و مزایا و معایب PBN را آنالیز خوا هیم کرد.

داشتن صلاحیت دارای اعتبار یکی حق تقدم‌های اساسی گوگل در سال ۲۰۲۰ میباشد و صاحبان اینترنت‌وبسایت درپی طرق کلان و بدور از خیالی برای ساخت و ساز مرتبه بندی‌های توانا‌خیس می‌باشند.
در گفت و گو استراتژی بهینه سازی، بک‌لینک و پیوند‌های PBN تحت عنوان یک راه حل offpage برای ارتقا سریع جايگاه بندی‌ وب سایت بسیار گفت و گو برانگیز بوده میباشد. با این هم اکنون، بک‌لینک و پیوند‌های PBN بسیار گفت و گو‌برانگیز می باشند. بخش اعظمی از کارشناسان به شما سفارش می‌نمایند که از این کانال‌ها خودداری کنید، در حالی که بعضی دیگر داعیه می‌نمایند که با استعمال از آن‌ها توفیق متعددی کسب خواهید کرد.
در‌این راهنما، قصد داریم طرز همت PBNها و داده ها‌مان در زمینه ی آنان را پیش از خرید بک‌پیوند‌های PBN تجزیه و بررسی کنیم.
· PBN چه میباشد؟
· خطر بک‌‌لینک و پیوند‌های PBN
· آیا بک‌‌لینک و پیوند‌های PBN قیمت دارا هستند؟
· طریق ساخت‌و‌ساز یک کانال سری وبلاگ
· دردسر PBN
· خلل سرویس ها PBN
· یک جایگزین بهتر برای بک‌پیوند‌های PBN

پيشنهاد اینترنت راز: ۴۶ استراتژی پیوند سازی در سال ۲۰۱۹

PBN چه می‌باشد؟


یک کانال بلاگ سری زنجیره‌ای از اینترنت‌تارنما‌ها با یک صاحب و مالک واحد میباشد. هر کسی می تواند با خرید دامنه‌های اینترنت‌وب سایت‌های گوناگون، یک زنجیره PBN را در دست داشته باشد. با این درحال حاضر، بسط PBN‌های پر ارزش پروسه غامض‌ای میباشد که ممکن میباشد هزاران دلار هزینه داشته باشد.
شایسته ترین PBN مشمول اینترنت‌وب سایت‌هایی با بک پیوند‌ کیفیت بالا میباشد. بک‌لینک و پیوند‌های تبارک منبع مهم توان یک وب سایت می‌باشند. سوای لینک و پیوند‌های مو جود، یک PBN هیچ سیرتکامل اقتدار قابل گسترشی برای اینترنت‌وب سایت غرض ندارد.
غرض اساسی PBN هایپرلینک کردن از یک تارنما به یک دامنه‌ی واحد میباشد. صفحه های مبلغی مانند مقاله ها مرتبط با جنس و سرویس ها معمولأ گزینه مقصود قرار داده میگردند.

بک‌پیوند‌ها از وبسایت‌های دارای اعتبار به بهبود عملکرد بهینه سازی وبسایت یاری می‌نمایند، ولی در‌صورتی‌که گوگل آن‌ها را ذخیره نماید، بک‌پیوند‌های PBN می توانند مضر باشند.

خطر بک‌لینک و پیوند‌های PBN
استعمال از PBN برای بک‌پیوند‌ها معمولاً سبب ساز به سکو‌بندی ضعیف عبارات کلیدی میشود و حتی می تواند سبب ساز به جریمه‌ی گوگل خواهد شد. تاکتیک‌های ناپسندِ «پرداخت برای چیره شدن» مانند پیوند‌های PBN تحت عنوان سئوی کلاه سیاه شناخته میگردند. در حالی که تکنیک‌های کلاه سپید ارگانیک‌خیس و «صادقانه‌خیس» می‌باشند، البته سئوی کلاه سیاه مشمول اسپم یا این که سوءاستفاده از سیستم برای دستیابی به مرتبه‌های فراتر می‌باشند.
عوارض زیادی وجود دارااست تا گوگل سئوی کلاه سیاه را جریمه نماید. و در وهله اولیه با غرض بک‌پیوند‌ها و کسب اعتبار شروع میشود.
گوگل اینترنت‌وبسایت‌های دارنده پیوند‌های دارای اعتبار را در حق تقدم قرار میدهد چون این لینک و پیوند‌ها تحت عنوان یک منشن از یک وبسایت به وب سایت دیگر فعالیت می‌نمایند. حق تقدم اساسی Google AI این میباشد که منابع قابل پشت گرمی و باکیفیت را برای یوزرها مرتبه‌بندی نماید.
لینک و پیوند کردن به برگه دیگر مانند تضمین پشت گرمی آن وبسایت و محتوای آن میباشد. گوگل از این تضمین تحت عنوان مدرکِ اعتبار تارنما استعمال می‌نماید. در سود، اعتبار فراتر مرتبه‌بندی لغات کلیدی را ارتقاء میبخشد و کلیه غالب خواهند بود.
با این اکنون، زمانی این منشن‌ها مانند ارز فروخته می گردند، کیفیت و قیمت یک ورقه نامربوط می شود. درصورتی که بهینه سازی به یک بازیِ خریدِ بیشترین کوپن‌ها برای تقویت تبدیل گردد، بالاترین سفارش دهنده بر سکو بندی عبارات کلیدی مسلط می گردد و حق تقدم‌های تجربه‌ی استفاده کننده از میان خواهد رفت.
بعلاوه، با دقت به اینکه درجه‌های ارگانیک به pay-to-rank (پرداخت هزینه برای مرتبه‌بندی) تبدیل می گردند، تبلیغات در گوگل بی‌منفعت میشود و کمپانی مقادیر عظیمی از پول را از دست میدهد.
در میان عدم اعتنا به تجربه‌ی استفاده کننده و فایده گوگل، وبسایت‌هایی که از تکنیک‌های کلاه سیاه به کار گیری می‌نمایند کم کم از مزایای بلند بازه منفعت میبرند پیش از اینکه از حق تقدم‌بندی بیرون شوند یا این که حتی جریمه شوند.

آیا بک‌لینک و پیوند‌های PBN قیمت دارا‌هستند؟
در شایسته ترین موقعیت تنها برای برهه زمانی فرصت کوتاهی قیمت دارا هستند.
اگرچه خرید بک پیوند PBN می‌تواند درجه‌بندی جستجوی ارگانیک شما‌را از فی مابین پیروز شود، البته برخی وبسایت‌ها میتوانند در موقعیت خاص از آن ها بهره ببرند.
مهم ترین قصه توفیق پیوندهای PBN وابسته به مغازه‌های Shopify یا این که وب سایت های متعلق‌ی فصلی میباشد که به یک پنجره ی کوتاه جايگاه‌بندی‌ها نیاز دارا هستند پیش از اینکه ارتباطشان را از دست بدهند.
این وبسایت‌ها لغت ها کلیدی مانند لغت ها مرتبط با فرآورده برای تعطیلات، کالاهای آتی یا این که ترندهای آنلاین را با تعدادی هفته محبوبیت مقصود قرار میدهند.
اینترنت‌وب سایت‌هایی با ارتفاع قدمت کوتاه میتوانند ریسک جریمه شدن را به جان بخرند چون این مالکان معمولاً تنها به‌دنبال ساخت و ساز زیر‌ترین سکو درکوتاه‌ترین مجال ممکن می‌باشند.
جستجوی آنلاین روایت‌های ترسناک اکثری از صاحبان اینترنت‌وبسایت را به شما نماد میدهد؛ اشخاصی که یک روز صبح از خواب بیدار گردیده و متوجه میشوند که سکو بندی‌های آن ها بخاطر جریمه‌های کلاه سیاه تخریب شده است.
در حالتی که علاقمند به ساخت و ساز اعتبار زمان بر بازه در اینترنت‌وبسایت خویش سوای یک ریسکِ استرس زا می‌باشید، در طرز‌های ارگانیک‌تری مانند تکنیک‌های کلاه سپید یا این که دستیابی به بک پیوند دستی سپرده گذاری نمائید.
بعضا از وب سایت‌ها دارنده سیستم‌هایPBN مفیدی می باشند که با Google AI پوشش داده می گردند و سایت خویش را تقویت می‌نمایند. بعضا از سرویس ها سیستم‌های PBN را ارائه میدهند (بعداً درباره ی آن بیشتر حرف میکنیم)، البته ساختن PBN فردی شما شرط بندیِ مطمئن‌تری میباشد.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: